MENU

Unleash the potential of your data; meet Smart Manager

Animation created in cooperation with Studio Rositter to promote the new Smart Manager suite of software. Smart Manager (www.malvernpanalytical.com/smartmanager) a cloud-based ‘control room’ that connects and monitors all of your XRF systems. Another step in the Connected World of Malvern Panalytical.  
Read More ›

The next Epsilon 1

Video made for the launch of the next generation of Epsilon 1. Combination of text animation and 3d product visualisation.
Read More ›

Digital Excellence

An animation video made for Sanofi Genzyme to give their digital excellence department more publicity. This video is for internal use only, if you want to see the video please e-mail me for the password.
Read More ›

ASCO Direct Promo

Promo voor een van de ASCO Direct meetings Quadia Online Video georganiseerd heeft over de afgelopen jaren.
Read More ›

Making of WCLC & ECC

Making of van een project waarin we het ECC en WCLC congres live naar Nederland brengen via internet. Artsen kunnen in Nederland genieten van de mooie natuur in Ermelo en alle laatste nieuwtjes mee krijgen van het congress in Wenen.
Read More ›

Zuid West Wonen.nl

Video gemaakt voor Zuid West wonen een klant van Zig software waarin we doormiddel van animatie uitleggen hoe de website van Zuid West Wonen werkt.
Read More ›

Waterschap Werk en Geld goed geregeld

Animatie gemaakt voor APG waarin we doormiddel van afbeeldingen en iconen uitleggen dat je moet nadenken over later
Read More ›

Zilveren Kruis personalised video

Om nieuwe klanten van Zilveren Kruis te verwelkomen hebben wij in samenwerking met rednun deze personalised video gemaakt. In de video komen een aantal stukken persoonlijke data van de klant naar voren. Bijvoorbeeld NAW, afgenomen verzekering en het premiebedrag.
Read More ›

Bayer Jaydess

Voor Bayer heb ik deze animatie gemaakt om het nieuwe Jaydess product bij artsen onder de atentie te krijgen.
Read More ›

ING Private Banking – Personalised video

Voor ING Private Banking hebben wij een personalised video traject gemaakt. Elke maand worden er 500 van deze video’s naar prospects gestuurd. Op basis van de bekende informatie worden verschillende scene’s gekozen bijvoorbeeld voor man of vrouw. De naam en leeftijd worden gebruikt om een aantal teksten in de video te genereren. Op deze manier word de klant van ING op een persoonlijke manier aangesproken.
Read More ›